.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارزشهای ایثاروشهادت نباید بازیچه سیاسی شود

یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی معتقد است: ارزش های ایثار و شهادت نباید دست آویز بازی های سیاسی شود.


به گزارش شمال نیوز ، علی کریمی مله در حاشیه همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پاسخ به سئوالي مبنی بر نظر اصولگرایان در مورد اینکه دولت قبلی اعتقادی به ایثار و شهادت در جامعه ندارد، اظهار داشت: از جمله کج اخلاقی ها و بد اخلاقی های شاخصی که جناج اصولگرایان اکنون در جامعه انجام داده استفاده ابزاری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

استادیار علوم سیاسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران خاطر نشان کرد: با بررسی دولت های گذشته می توان اذعان داشت که تنها دولتی که سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بنا کرده دولت اصلاحات بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در دولت اصلاحات با اشاره به اینکه پایه گذاری کاروان های راهیان نور و طرح ساماندهی گلزارهای شهدای کشور در دولت سید محمد خاتمی رخ داده است، تصریح کرد: چگونه اصولگرایان چنین دولتی که خود مروج فرهنگ ایثار و شهادت بوده را تخریب و تهمت می زنند.

کریمی مله با بیان اینکه کارنامه و درون مایه اصلی دولت اصلاحات تدوین سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است یادآور شد: بداخلاقی سیاسی دولت نهم این بوده که متاسفانه ایثار و شهادت را مختص دولت خود دانسته و سایر دولت ها را مبری از این ترویج فرهنگ ها دانسته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی اصلاح طلب با اعلام این مهم که مصادره مطلوب کردن فرهنگ ایثار و شهادت نمونه ای از کج اخلاقی های دولت نهم در این برهه از زمان است، خاطر نشان کرد: ارزش های ایثار و شهادت جزء مبانی اعتقادی و ارزشی نظام مقدس اسلامی بوده و نباید دست آویز بازی های سیاسی شود.

به گفته وی، بیشترین استفاده ابزاری از فرهنگ ایثار و شهادت در دولت نهم که خود مدعی ترویج این فرهنگ است صورت گرفته و نمونه بارز آن برخورد ناشایست این دولت با همسر " شهید باکری " که از نیروهای ارزشی نظام بوده می توان نام برد.

وی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هتک حرمت به خانواده شهدای شاخص منافات دارد که متاسفانه برخی از افراد شاخص دولت نهم چنین برخوردهایی با خانواده های شهدا دارند.

کریمی مله اذعان داشت: ارزش های ایثار وشهادت متعلق به طیف، جناح و گروه سیاسی خاصی نبوده بنابراین نباید این فرهنگ بازیچه و دست آویز اقدامات سیاسی دولت ها شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.